Jau greitai! Startas nuo sausio 2!

  • Naujas kolektyvas
  • Ofisas Kaune
  • Superkami beveik visi telefonų modeliai!

  • Kol kas nedėkite telefonų į krepšelį ir nesiųskite jų mums, nes darbuotojai bus pasiruošę tik po Naujųjų :)

    Nereikalingos elektronikos supirkimas!

    Gauk pinigų už nereikalingus prietaisus parduodamas Nupirksim.lt. Nesnausk ir parduok!!!


    Mobiliųjų telefonų supirkimas itin palankiomis kainomis!

    Kokio modelio ieškote?

    Įveskite prietaiso pavadinimą:

    Dažniausiai užduodami klausimai

     

    1. Ar saugu parduoti prietaisą jums? ( „Nupirksim.lt“ )

    100% saugumas. Pasitikėjimo garantas -  klientų atsiliepimai, kuriuos matysite atsiliepimų skiltyje. Rašyti atsiliepimus gali tik tie klientai,  kurie yra pardavę kokį nors prietaisą mums.

     

    2. Ar siuntimas yra apmokamas „Nupirksim.lt“ ?

    Taip, siuntimas yra įskaičiuotas ( 3 Eurai ). Jie yra pridedami prie prietaiso bendros sumos, kurią gausite mums jį išsiuntę.

    Mes apmokame tik „Lietuvos pašto“ siuntimo išlaidas, jeigu Jums siuntimas kainuos daugiau nei 3 Eur, mes taip kompensuosime.

    Galimas siuntimas ir kurjeriais, bet tai kainuos Jums brangiau. Jeigu reikės mums grąžinti prietaisą Jums, mes sumokėsime už siuntimą atgal, tačiau nekompensuosime Jūsų išleistų pinigų siuntimui mums.

     

    3. Ar siuntinys nedings ?

    Siunčiant siuntinį „Lietuvos paštu“ ( registruota siunta ), gaunate kvitą su siuntos registracijos numeriu, su kuriuo galėsite sekti savo siuntinį ir matysite, kada mes jį atsiimame iš „Lietuvos pašto“ skyriaus.

    Siuntų paieška per „Lietuvos paštą“  -  https://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska .

     

    4. Ar galima prietaisą pristatyti patiems į „Nupirksim.lt“ ?

    Taip galima. Tačiau, tai galima padaryti tik Kaune, mūsų kontaktuose nurodytu adresu, atvykstant pas mus į ofisą.

     

    5. Kiek prietaisų galima siųsti vienu kartu ?

    Siunčiamų prietaisų skaičius vienoje siuntoje yra neribojamas. Siunčiant „Lietuvos paštu“ mes siuntimo išlaidas kompensuojame,  net ir tuo atveju, kuomet  siuntimas kainuoja daugiau nei 3 Eur.

     

    6. Kada ir kaip man sumokėsite už parduotą prietaisą ?

    Kai gausime Jūsų siuntinį ir patikrinsime ar viskas buvo nurodyta teisingai. Tik tada pinigai bus nedelsiant pervesti į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.

    Pinigus gausite dar tą pačią dieną arba kitos dienos ryte. 

    Jeigu jums patogiau, atliksime pašto perlaidą ir pinigus atsiimsit „Lietuvos pašto“ skyriuje. Pinigų gavimas  trunka 2-3 darbo dienas.

     

    7. Kiek mokate už prietaiso priedus ( įkroviklį, USB laidą ir k.t. ) ?

    Atsižvelgiant į prietaiso modelį, pridedama nuo 1 iki 10 Eur už originalų įkrovikli, USB laidą ar ausines. Jeigu turite prietaiso dėžutę, būtinai pridėkite.

     

    8. Ar teisingai įvertinau savo prietaiso būklę ?

    Jums savo prietaiso būklę reikia įvertinti tik apytiksliai, kad sistema apskaičiuotų preliminarę prietaiso vertę, kurią mes Jums galime pasiūlyti. Tikslesnę prietaiso būklę įvertiname mes patys. Kaina gali būti tikslinama. Todėl įtakos turi ir prietaiso komplektacija.

     

    9. Kodėl mano prietaiso nėra sąraše ?

    Jeigu Jūsų prietaiso nėra sąraše, tuomet susisiekite su mumis elektroniniu paštu arba skambinkite nurodytu telefonu ir mes įvertinsime Jūsų įrenginį individualiai.

     

    10. Ar superkate prietaisus didesniais kiekiais ?

    Taip, superkame prietaisus ir didesniais kiekiais. Šiuo atveju kreipkitės pateiktais kontaktais.